jueves, 25 de septiembre de 2008

ESPERANT AL DAIMÚS

Aquest diumenge a les 17.30, al Roís de Corella, 2ª Jornada de la Segona regional, on el nostre equip rebrà al Daimús de coneguts jugadors i amics com: Jordi,Gregori,Guillermo o Dario.

L'any passat al partit jugat a nadal, ambdues plantilles es van desitjar sort per a poder jugar aquest partit a la primera regional, però a la fí cap dels dos aconseguí el seu objectiu i el diumenge el partit es disputarà dins de la segona regional.

Esperem un partit net i disputat i que el nosatre equip es puga fer amb els tres punts que farien que el punt del dissabte a Bellreguard fora un punt possitiu.

Per altra banda la directiva a té preparada la rifa d'un pernil durant el descans del partit, a més del ja citat homenatge a David Melo amb la seua treta d'honor.

ARA MÉS QUE MAI, AMUNT BENIOPA.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

este domingo tendrá lugar un partido especial por mi parte, en el beniopa tengo muchos amigos, pero lo siento por vosotros pero este domingo los 3 puntos volarán hacia daimús, espero que se vea un partido bonito donde reine la deportividad. un saludo
amunt beniopa y us us us

Anónimo dijo...

Jordi: te aprecio y te quiero, pero lo vas a tener crudo.Este año el Roís de Corella (o mejor dicho nueva Banyosa) va a ser un fortín.

Esos puntos son del Beni. Así que suerte en el resto de partidos.

Además tenemos preparado a un hermano de Dario para qeu saque de sus casillas a Gregori, tb tenemos unas cervecitas en el bar preparadas para Guillermo y el amigo dario pues solo tenemos que sacarlo el dia de antes de fiesta con el Bena o enseñarle el número de pie de nustros centrales para eliminarlo.

Un consejo jordi usa este finde para viajar y al próximo ya intentais ganar.

UN saludo a todos los amigos de Daimús.

US;US;US Y como no AMunt Beniopa